Veelgestelde vragen
AanbetalenActueel reisadviesAutohuur & ParkerenBagageBetalenBij thuiskomstBoekenCoronavirusExcursiesGezondheidIn geval van nood of klachtInchecken & stoelreserveringOver Travel StoreReisdocumentenReisleidingTransfersVerzekeringenVoor vertrekWijzigen / annulerenZoekenAanbetalen
Boek je vóór 6 weken voor vertrek dan kun je ervoor kiezen om een aanbetaling te voldoen of de gehele reissom direct in één keer te voldoen. Boek je binnen 6 weken voor vertrek dan is een aanbetaling niet van toepassing en dient de volledige reissom te worden voldaan. In sommige gevallen kan de termijn van aan- en restantbetaling afwijkend zijn.
Waarom wordt deze aanbetaling gevraagd?
Boek je een vakantie bij Travel Store dan bieden we je graag zekerheid. Daarom boeken we jouw vakantie direct definitief in bij de uitvoerende reisorganisatie. Deze partijen vragen van ons echter wel een betaalverplichting. Deze dekken we (deels) af door middel van jouw aanbetaling.
Boek je je vakantie vóór 6 weken voor vertrek dan dien je een aanbetaling te voldoen. Tevens kun je ervoor kiezen ook het restantbedrag gelijk te voldoen.
Valt je reservering binnen 6 weken voor vertrek dan is er geen aanbetaling en dient de volledige reissom te worden voldaan. In sommige gevallen kan de termijn van aan- en restantbetaling afwijkend zijn.
Boek je online je vakantie bij Travel Store dan dien je een aanbetaling te voldoen. De aanbetaling wordt betaald op het moment van boeken.
Boek je buiten 6 weken voor vertrek dan geldt een aanbetaling van:
Bovenstaand vormt een indicatie van de aanbetaling. Het exacte percentage van de aanbetaling kan echter per reisorganisatie verschillen. Het totaal aan te betalen bedrag wordt bij boeking duidelijk vermeld.
Boek je binnen 6 weken voor vertrek dan dient de volledige reissom betaald te worden.
In sommige gevallen kan de termijn van aan- en restantbetaling afwijkend zijn.
Actueel reisadvies
Het liefst reizen we de hele wereld over, maar helaas is het niet altijd geheel risicoloos om een bestemming te bezoeken. Voorkom vervelende verrassingen op reis en check voor vertrek alle risico's en andere belangrijke informatie. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft per bestemming een reisadvies klaarstaan.
Het crisisteam is door Travel Store opgericht en komt in actie bij calamiteiten. Denk aan stakingen op de luchthaven, natuurgeweld of het faillissement van de airline. Is er iets gebeurd van grote omvang wat betrekking heeft op jouw reis dan kun je erop rekenen dat we contact met je opnemen. We hopen natuurlijk dat dit niet nodig is!
Autohuur & Parkeren
Met een huurauto zie je meer. Het is de ideale manier om je vakantieland te ontdekken. Travel Store werkt hiervoor nauw samen met Sunny Cars. Boek je een Sunny Cars huurauto dan ben je zeker van 100% zorgeloos rondrijden. Tijdens het boeken van je vakantie heb je de mogelijkheid om eenvoudig een huurauto te reserveren. Dit kan voor de gehele periode of voor slechts enkele dagen. Let op; je dient in het bezit te zijn van een creditcard om de reservering af te kunnen ronden.
Om een huurauto te kunnen reserveren, is in bijna alle gevallen een creditcard op naam van de hoofdbestuurder vereist. Zonder geldige creditcard is het vaak niet mogelijk om de reservering af te ronden en ook ter plaatse is de creditcard nodig om de waarborg achter te laten bij de autoleverancier. Zonder creditcard zal de lokale autoleverancier geen auto mee willen geven.
Voor de lokale autoleverancier is de creditcard op naam van de hoofdbestuurder een strenge voorwaarde om de auto mee te geven. Over het algemeen kun je dus niet even makkelijk wisselen met een andere creditcard op naam van een medereiziger of wisselen van hoofdbestuurder.
Uitzondering: Er zijn een aantal pakketten bij Sunny Cars waarbij je geen creditcard of contante waarborg hoeft te betalen. Sunny Cars staat dan garant. Mocht dit het geval zijn, wordt dit bij reservering aangegeven.
Om in een huurauto te mogen rijden, moet je voldoen aan een minimumleeftijd. Deze leeftijd kan verschillen per categorie, bestemming en per lokale partner. De gemiddelde minimumleeftijd ligt op 23 jaar. Ook geldt er vaak de regel dat je minimaal 1 á 2 jaar in het bezit dient te zijn van een geldig rijbewijs.
Bij reservering wordt de minimum leeftijd vermeld. Vaak is het mogelijk om een Under Age pakket af te nemen. Zo kan je de minimumleeftijd verlagen van 25 naar 21 jaar. Check dus altijd goed de voorwaarden van de verhuurder voor de specifieke minimumleeftijd.
Ja, dit is mogelijk, je kunt hiervoor contact opnemen met één van onze Travel Stores.
Bagage
Benieuwd of er ruimbagage is inbegrepen bij jouw reis? Dit kun je tijdens het boekingsproces terugzien. Dit verschilt namelijk per reis en aanbieder. In de kassabon wordt weergegeven of de ruimbagage bij je reis is inbegrepen ja of nee. Ook heb je de mogelijkheid, indien de touroperator deze optie biedt, om ruimbagage bij te boeken of het aantal toegestane kilo's te verhogen. Indien ruimbagage niet is inbegrepen kunnen de medewerkers van Travel Store dit voor je bijboeken. De kosten hiervoor bedragen € 5 per stuk + de reguliere bagagekosten.
De regels betreft handbagage verschillen per luchtvaartmaatschappij. Zo wordt er vaak een maximum gewicht gehanteerd en dient de handbagage aan bepaalde afmetingen te voldoen. Wil je de exacte regels per luchtvaartmaatschappij weten dan raden wij je aan om de website van ANVR te raadplegen. Per airline verwijzen zij je naar de juiste pagina's van de luchtvaartmaatschappijen.
In je handbagage mag je maximaal 1 liter aan vloeistoffen meenemen in verpakkingen van elk 100 mililiter. Stop die vloeistoffen, gels, crèmes, zalfjes, pasta’s en spuitbussen in een hersluitbare doorzichtige plastic 1-liter zak.
Of de bagage wordt doorgelabeld, is afhankelijk van de reis die je maakt. Vlieg je met dezelfde luchtvaartmaatschappij dan wordt de bagage vrijwel altijd doorgelabeld naar jouw eindbestemming. Wel zijn er uitzonderingen, zoals bijvoorbeeld Amerika. Heb je een overstap in Amerika dan dien je altijd je bagage op te halen bij de bagageband en opnieuw in te checken voor de eerstvolgende vlucht.
Reis je met meerdere, losse tickets dan wordt je ruimbagage normaal gesproken niet doorgelabeld. Vlieg je met dezelfde luchtvaartmaatschappij door, vraag dan bij het incecken van de ruimbagage of doorlabelen alsnog mogelijk is. Ook als je met meerdere luchtvaartmaatschappijen vliegt, kan het verschillen of je bagage wordt doorgelabeld ja of nee. Vraag het altijd even na bij de check-in balie om het zeker te weten.
Wil je afwijkende bagage meenemen dan dient dit vaak bij de luchtvaartmaatschappij aangemeld te worden. Indien gewenst kunnen wij dit voor je regelen. Neem hiervoor contact met ons op. Wel hebben we vaak extra informatie nodig zoals afmetingen en gewicht. Onze medewerkers informeren u hierover. Houd er rekening mee dat er soms kosten verbonden zijn aan het meenemen van afwijkende bagage. De kosten kunnen per luchtvaartmaatschappij verschillen.
Betalen
Wil je op www.travelstore.nl een vakantie boeken dan dien je deze ook online te betalen. Dit kan zowel via Ideal als via creditcard.
De transacties die worden verricht worden beveiligd door het betaalsysteem Ogone. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.
Ogone is een technische dienstverlener en neemt geen betwistingen in verband met de bestellingen op zich. Deze moeten rechtstreeks met Travel Store en/of jouw bank worden geregeld.
Met uitzondering van losse vliegtickets en dynamische pakketreizen is het mogelijk om je vakantie in 2 termijnen te betalen. Het gaat hierbij om een aanbetaling en een restantbetaling. De aanbetaling is mogelijk als de reis buiten 6 weken voor vertrek plaatsvindt. Valt de vertrekdatum binnen 6 weken voor vertrek dan dient de gehele betaling te worden voldaan.
Indien je de aanbetaling reeds hebt voldaan of deze is niet van toepassing dan dient de restantbetaling uiterlijk 6 weken voor vertrek te worden voldaan.
Boek je je vakantie op www.travelstore.nl dan is het mogelijk om met creditcard te betalen. Je kunt kiezen voor Mastercard of Visa Card. Voer hiervoor het kaartnummer, vervaldatum en verificatiecode in tijdens het betaalproces. Aan het betalen met Mastercard en Visa Card zijn geen extra kosten verbonden.
Nee, er worden geen kosten berekend als de boeking via www.travelstore.nl met creditcard wordt afgerekend.
Zodra je de boeking hebt afgerond, kun je van ons een boekingsbevestiging verwachten. Vaak komt deze binnen enkele minuten al binnen, maar het kan duren dat de e-mail wat langer onderweg is. Heb je na een uur nog geen boekingsbevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op. De boekingsbevestiging komt ook bij ons binnen. Aan de hand daarvan maken wij de factuur voor je op, deze kun je na ontvangst van de boekingsbevestiging spoedig ontvangen.
Bij het ontvangen van de factuur krijg je toegang tot het online reisdossier. Het online reisdossier kun je raadplegen om na ca. 2 werkdagen te zien of je (aan)betaling reeds is verwerkt.
Wij doen uiteraard ons uiterste best om een juiste factuur toe te sturen. Mocht er toch een onjuistheid in staan dan verzoeken wij vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen.
Vanuit het buitenland is het ook mogelijk om te betalen. Dit kan via iDEAL, creditcard of per bankoverschrijving. Je hebt hiervoor de BIC-code en IBAN-code nodig welke op je ontvangen bevestiging/ factuur staan.
Het International Bank Account Number (IBAN) identificeert elke rekeninghouder, inclusief bank en vestigingsland. Dankzij de unieke IBAN kunnen banken de betaling helemaal automatisch verwerken, zonder aanvullende informatie. Het IBAN nummer van Travel Store is als volgt: NL85 INGB 0661 0133 32 t.nv. Travel Store
Iedere bank heeft een eigen Bank Identifier Code (BIC). Daardoor komen internationale betalingsoverdrachten bij de juiste bank terecht. De BIC wordt ook wel SWIFT adres of SWIFT code genoemd. De BIC code van Travel Store is INGBNL2A
Heb je een Travel Store reischeque ontvangen dan kun je deze verzilveren in één van de Travel Stores. Het is op dit moment nog niet mogelijk om deze bij online boekingen in te wisselen op de website, neem hiervoor contact op met één van onze Travel Stores.
Heb je een reischeque van de reisorganisatie die de reis gaat uitvoeren en wil je deze verzilveren? Neem contact met ons op om te bekijken of je de reischeque bij ons kunt inleveren.
Wil je online boeken dan dien je de (aan)betaling ook online te voltooien. Het is in dit geval niet mogelijk om in de Travel Store contant te betalen of te pinnen. Wil je op een andere wijze je boeking definitief maken dan kun je op één van onze locaties de betaling contant of per pin / creditcard voldoen.
Betalen via overboeking is bij een online boeking helaas niet mogelijk. Wens je via overboeking te betalen neem dan contact met ons op dan kijken we of we de reis voor je kunnen reserveren.
Het ING rekeningnummer van Travel Store is NL85 INGB 0661 0133 32 t.n.v. Travel Store.
BIC:INGBNL2A
Bij thuiskomst
Uiteraard hopen we natuurlijk dat je tevreden terugkomt van je vakantie. Het kan echter soms voorkomen dat er tijdens de reis iets niet helemaal is verlopen zoals je had gehoopt. Heb je een klacht voor de desbetreffende reisorganisatie dan kun je dit per e-mail bij ons neerleggen. Houdt er rekening mee dat je ter plaatse ook al een melding maakt bij de betreffende reisorganisatie. Wanneer je dit niet doet kan het zijn dat een reisorganisatie de klacht niet in behandeling gaat nemen.
Uiteraard hopen we natuurlijk dat je tevreden bent over Travel Store en onze service. Mocht het toch zo zijn dat je niet helemaal tevreden bent dan kun je dit per e-mail aan ons melden.
Is je vlucht vertraagd dan heb je misschien wel recht op vergoeding. Bij Travel Store zoeken we dit graag voor je uit. Ook helpen we je bij het indienen van de claim richting de desbetreffende reisorganisie of airline, Travel Store vraagt een vergoeding voor de bemiddeling hierin. Wil je hier meer informatie over neem dan contact met ons op.
Heb je via Travel Store de reis- en/of annuleringsverzekering lopen dan ben je verzekerd bij Allianz. Voor vragen over de verzekering kun je bellen naar +31 (020) 561 8711. Is de reis- en/of annuleringsverzekering elders ondergebracht? Neem dan contact op met je eigen verzekeringsmaatschappij.
Ben je iets verloren of vergeten tijdens je vakantie neem dan rechtstreeks contact op met de leverancier waar je denkt het item te hebben verloren.
Boeken
Zorg ervoor dat je bij het boeken van je vakantie alle juiste gegevens bij de hand hebt. Wat heb je sowieso nodig:
Je bent zelf verantwoordelijk voor het invullen cq. verstrekken van de informatie die nodig is om een correcte reservering te maken en uit te voeren. Dit betreft bijvoorbeeld de juiste naam volgens paspoort, adresgegevens, geboortedatum en nationaliteit.
Controleer deze gegevens altijd goed, of je nu zelf online een boeking maakt, telefonisch of per e-mail bij de reserveringsafdeling. Ook ben je zelf verantwoordelijk voor geldige reisdocumenten, zoals een paspoort of een visum. Buitenlandse Zaken geeft precies aan welke documenten je per bestemming nodig hebt en hoelang deze nog geldig moeten zijn. Voor veel landen is het vereist dat je paspoort nog minimaal 6 maanden geldig moet zijn na terugkeer in Nederland. Check daarom vooraf altijd goed de regels van je desbetreffende vakantieland.
Heb je een vakantie gezien, maar kun je nog niet beslissen? Op veel vakanties is het mogelijk om een optie te plaatsen. Hiervoor kun je contact met ons opnemen. Ook via onze website is het mogelijk om een reis in optie te zetten. Deze mogelijkheid wordt in de kassabon bij het prijsoverzicht geboden. Kies je voor deze optie dan wordt je verzoek binnen kantooruren in behandeling genomen. Dit is onder voorbehoud van beschikbaarheid en eventuele prijswijzigingen. Zodra de optie is geplaatst, ontvang je van ons een e-mail met daarin alle details over je vakantie en de uiterlijke optietermijn.
Na het online afronden van de boeking ontvang je per ommegaande een e-mailbevestiging dat de reis is geboekt. Daarna volgt binnen ca. 10 werkdagen een factuur waarop alle gegevens en de betalingsvoorwaarden nog eens staan vermeld. Mochten er naar aanleiding daarvan nog vragen zijn dan kun je natuurlijk contact met ons opnemen.
Mocht je na het afronden van de boeking een e-mail krijgen met daarin de melding dat de boekingsstatus 'op aanvraag' is dan betekent dit dat de boeking op aanvraag is bij de reisorganisatie. Wanneer dit het geval is, bestaat er een mogelijkheid dat de reis bij de reisorganisatie niet meer beschikbaar is. Mocht je de status 'op aanvraag' krijgen dan nemen wij contact met je op zodra bekend is of de reis beschikbaar is, ja of nee. Indien de reis niet beschikbaar is, vervalt je boeking en wordt het reeds betaalde geld naar je teruggestort.
Een reisorganisatie heeft vrijwel altijd een aantal vluchten en kamers van een bepaalde reis in voorraad gekocht. Wanneer deze reisorganisatie zijn gehele voorraad verkocht heeft en je toch nog graag deze reis zou willen boeken, kunnen we voor jou proberen extra vluchtstoelen, hotelkamers of appartementen in te kopen. Wanneer dat gebeurt, is je reis op aanvraag. Soms wil het gebeuren dat je tegelijk met een ander de laatste kamer probeert te boeken. Ook in dit geval kan de reservering op aanvraag komen. De beschikbaarheid wordt dan gecontroleerd.
Het is belangrijk om te weten dat wanneer wij voor jou een reis op aanvraag hebben gezet dat deze aanvraag bindend is. Je bent verplicht om te wachten tot wij een antwoord hebben op je aanvraag en indien de aanvraag akkoord is gekomen bestaat er een definitieve boeking. De voorwaarden van de betreffende reisorganisatie zijn dan van toepassing. Tussentijds is het dus niet mogelijk om een aanvraag waarop nog geen antwoord is ontvangen af te zeggen. Het spreekt voor zich dat de boeking vervalt als de aanvraag niet akkoord komt en het dus niet gelukt is de vakantie voor je te boeken.
Ben je 18 jaar of ouder dan kun je via de website je vakantie reserveren. In ieder reisgezelschap dient ten minste 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn. Deze persoon wordt dan de hoofdboeker.
Ben je jonger dan 18 jaar? Dan is het niet mogelijk om via de website te boeken, maar je kunt wel contact met ons opnemen. Kun je namelijk toestemming van je ouders of voogden aantonen dan kunnen wij de vakantie alsnog voor je boeken. Neem hiervoor contact met ons op of kom langs in één van onze Travel Stores.
Ja, dit is mogelijk. Let er goed op dat je de juiste persoons- en adresgegevens invoert. Op de website wordt duidelijk aangegeven welke gegevens wij nodig hebben en hoe je deze invoert. Vul bij de adresgegevens het juiste land in en noteer het telefoonnummer correct.
Woon je in België en wil je telefonisch contact met ons opnemen? Gebruik dan het volgende telefoonnummer: 03 808 09 63.
Heb je een mooie georganiseerde groepsreis gezien en staat deze niet op de website vermeld, neem hiervoor contact op met één van onze Travel Stores. Met ons ruime aanbod kunnen wij je altijd een mooie groepsreis aanbieden.
Heb je meerdere boekingsbevestigingen van ons ontvangen met verschillende reserveringsnummers? Dan is er een dubbele boeking gemaakt. In dit geval dien je contact met ons op te nemen.
De wet die bepaalt dat consumenten een zichttermijn van 14 werkdagen hebben, maakt een uitzondering op reizen en is hier dus niet van toepassing.
Welke voorwaarden van toepassing zijn op jouw vakantie wordt zichtbaar op het moment van boeken. Je dient akkoord te gaan met de voorwaarden alvorens je de boeking afrond.
Maak je een boeking op www.travelstore.nl dan worden er geen servicekosten berekend.
Ja, dit is mogelijk. Op de website krijg je tijdens het boekingsproces de mogelijkheid om te kiezen hoe je de reispapieren wenst te ontvangen.Je kunt kiezen voor ontvangen per post, per e-mail of ophalen in één van de Travel Stores. Kies je voor versturen per e-mail dan hoef je geen kosten te betalen. Voor het per post versturen van de reispapieren (inclusief kofferlabels) brengen wij eenmalig € 9,95 in rekening.
Een dynamisch pakket houdt in dat er verschillende losse onderdelen met elkaar worden gecombineerd tot een pakket. De losse onderdelen zoals de vluchten, hotels en eventuele transfers worden direct definitief ingeboekt bij de verschillende leveranciers. Omdat de losse onderdelen direct definitief worden ingeboekt gelden er afwijkende voorwaarden voor het wijzigen of annuleren van je boeking soms tot wel 100% en is er nooit een optie mogelijk.
Dit kun je zien aan de belangrijke informatie die getoond wordt in de kassabon. Dit kan doormiddel van de zin "bij deze reis zijn afwijkende voorwaarden van toepassing' of door de afkorting 'Dyn Pak'.
Wanneer de reis wordt aangeboden als Dynamisch pakket is er geen optie mogelijk.
Ja, er zijn afwijkende voorwaarden van toepassing. De reisorganisatie die Dynamisch pakketreizen aanbieden hebben minder soepele annulerings- en wijzigingsvoorwaarden. Zo kan het soms zijn als je een wijziging moet maken in de datum of een naam moet aanpassen dat er een nieuw ticket geboekt moet worden. Lees dan ook altijd goed de voorwaarden door die getoond worden in je laatste boekstap.
De reden dat de wijzigingskosten zo hoog zijn is omdat de reisorganisatie werkt met lowcost-en lijndienstvluchten en hotels die direct definitief worden geboekt. Soms kan het ook zijn dat het hotel of de vlucht alleen tegen 100% annuleringskosten geannuleerd kunnen worden in plaats van het wijzigen van de reis. Wanneer de naamsgegevens verkeerd vermeld staan worden er hoge kosten berekend om dit aan te laten passen of moet er zelfs een nieuw ticket geboekt worden.
Wil je met een grotere groep dan 9 personen boeken, dan krijg je niet direct beschikbaarheid te zien. Neem hiervoor contact op met één van onze Travel Stores, wij gaan graag voor je na of de reis beschikbaar is voor jouw reisgezelschap.
Ben je met een kleiner gezelschap en je krijgt geen beschikbaarheid eruit. Neem hiervoor contact op met één van onze Travel Stores.
Het kabinet wil dat vliegreizigers meer rekening houden met het milieu en dat de CO2 uitstoot verminderd wordt. Daarom geldt vanaf 1 januari 2021 een vliegbelasting voor alle passagiers die vertrekken vanaf een Nederlandse luchthaven. De vliegbelasting wordt in de prijsopbouw verwerkt en bedraagt € 7,845 per persoon, per vlucht. Transferpassagiers en kinderen jonger dan 2 jaar betalen deze belasting niet.
Het all inclusive concept gaat in vanaf het moment van inchecken en duurt tot het moment van uitchecken. Maar wat als je bent uitgecheckt en je verblijft nog de hele dag in de accomodatie? Hotels gaan hier verschillend mee om. Er zijn hotels die jou het all inclusive bandje na check-out laten dragen. Mocht dit niet het geval zijn, vraag dan bij de accommodatie naar de mogelijkheden om de all inclusive optie te verlengen. Het kan zijn dat de accommodatie hier een vergoeding voor vraagt.
Coronavirus
Landen kunnen maatregelen nemen om de verspreiding van het coronavirus te beperken. Je kunt de actuele reisinformatie vinden op de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken.
Ja, je mag annuleren, maar houdt er rekening mee dat dit annuleringskosten met zich meebrengt, aangezien dit geen geldig reden is voor een kosteloze annulering.
Uiteraard denken wij graag mee en kunnen de mogelijkheden voor omboeken worden nagekeken. Neem hiervoor gerust contact met ons op.
Ja, je mag annuleren, maar dit kan niet kosteloos. We zullen deze maatregelen moeten accepteren als het ‘nieuwe normaal’. Eventueel kan er worden omgeboekt. Neem hiervoor contact met ons op.
Op onze website vind je alle informatie omtrent reisadviezen. Wel ben je zelf verantwoordelijk voor de juiste, actuele informatie en benodigdheden. Eventuele kosten die verbonden zijn aan het verkrijgen van een verklaring zijn voor rekening van de klant.
Je staat op het punt van vertrekken, maar op dat moment blijkt dat je toch corona hebt. Wat nu? Het verschilt per verzekeringsmaatschappij of je hiervoor verzekerd bent. Travel Store werkt samen met Allianz. Zij zien het hebben van corona op het moment van vertrek als 'ziek zijn'. In dit geval worden de gemaakte kosten vergoed. Voor meer informatie, neem contact met ons op.
Jij als reiziger bent verantwoordelijk voor het opvolgen van en voldoen aan de juiste eisen en maatregelen. Dus ook voor het hebben van de juiste documenten om een land binnen te komen. En jij bent verantwoordelijk voor je persoonlijke (gezondheids-)situatie. Extra kosten zul je zelf moeten betalen. Of je daarvoor een beroep kunt doen op je reis- en annuleringsverzekering ligt aan de polisvoorwaarden van de verzekeringsmaatschappij.
De situatie wordt opnieuw bekeken; moet er direct worden gerepatrieerd of kan de vakantie worden afgemaakt onder bepaalde maatregelen? In de praktijk hangt dit van geval tot geval af. Bij repatriëren volgt dat de reisorganisatie de niet-genoten vakantiedagen teruggeeft. Nog vertrekkende reizen zullen waar mogelijk worden uitgevoerd.
Dit is afhankelijk van de vakantie je hebt geboekt. Vraag je Travel Agent naar de voorwaarden die van toepassing zijn op jouw vakantie.
Dit is afhankelijk van de geboekte reis. Veel reisorganisaties bieden flexibele voorwaarden.
Dit is zeker mogelijk, maar is afhankelijk van de bestemming en de reisorganisatie. Veel reisorganisaties voeren momenteel wél reizen uit naar oranje gebied als zij ervaren dat men op een veilige manier daar vakantie kan houden. Vraag bij jouw travel agent naar de specifieke voorwaarden voor jouw vakantie.
In dat geval doe je een beroep op jouw reisverzekering. Word je in het buitenland ziek, dan bel je meteen je verzekeraar.
De regels hiervoor zijn onderhevig aan wijzigingen. Wij adviseren de website van het Ministerie van Buitenlandse zaken te raadplegen.
Dit kan zijn vanwege de volgende redenen:
- Als gevolg van de coronacrisis kunnen airlines minder vluchten uitvoeren. Dit heeft te maken met afwijkende schema's en afspraken op de luchthavens.
- Het kan dat hotels de deuren nog moeten sluiten omdat ze minder gasten kunnen ontvangen of de maatregelen niet kunnen naleven. Het kan dat deze hotels restricties hebben gekregen van lokale overheden.
Veel reisorganisaties voeren reizen naar oranje gebied momenteel wel uit. In dit geval kan jouw vakantie gewoon plaatsvinden. Wel gelden op veel vakanties flexibele omboekvoorwaarden. Wat voor jou van toepassing is, is afhankelijk van de reis die je hebt geboekt. Vraag je Travel Agent voor meer informatie.
Excursies
Het is zeker mogelijk om excursies bij te boeken. Onze Travel Agents inspireren je graag met de leukste uitjes. Benieuwd? Neem contact met ons op.
Gezondheid
Assistentie vanaf de incheckbalie naar de gate kun je via ons aanvragen. Voor Assistentie vanaf de auto naar de incheckbalie kun je zelf contact opnemen met de desbetreffende luchthaven. Wij raden wel aan tijdig in te checken.
Vermeld (indien mogelijk) bij je aanvraag:
Als één van de reizigers een rolstoel of rollator mee wilt nemen, dan is het noodzakelijk dit bij boeking door te geven. Zorg ervoor dat je alle afmetingen (lengte breedte x hoogte) van de rolstoel of rollator bij de hand hebt als je de rolstoel of rollator aanmeldt.
Het is mogelijk dat je vanwege medische redenen bepaalde wensen hebt, dit heet een essentie. Neem hiervoor contact met ons op. Wij kunnen dan je wensen doorgeven aan de reisorganisatie. Let op dat sommige essenties alleen tegen betaling opgegeven kunnen worden en soms dien je in het bezit te zijn van een medische verklaring in het Engels.
Gebruik je een medicijn dat onder de Opiumwet valt? Bijvoorbeeld sterke pijnstillers, slaapmiddelen, kalmeringsmiddelen of medicijnen tegen ADHD? Dan heb je bij de douane een speciale verklaring nodig van een arts. Afhankelijk van het land en de duur van de reis is dit een ‘Schengenverklaring’ of een Engelstalige medische verklaring. Wanneer je reist naar een land buiten het Schengengebied, kun je het beste contact opnemen met de ambassade van je reisbestemming. Begin op tijd met de aanvraag: deze kan 4 weken duren. Je apotheker of arts kan je vertellen of het medicijn onder de Opiumwet valt.
Welke vaccinaties je nodig hebt hangt af van de reisbestemming en of er in dat land een verhoogd risico is voor je gezondheid. Voor advies over reisvaccinaties kun je terecht bij de GGD, een regionaal vaccinatiebureau of de huisarts. Reis je met kinderen dan kun je terecht bij het consultatiebureau of je huisarts.
In geval van nood of klacht
Heb je problemen met je huurauto tijdens of na de vakantie dan kun je contact opnemen met Sunny Cars. Het telefoonnummer voor noodgevallen staat op de autohuur voucher. Tijdens je vakantie kun je ook direct contact opnemen met de lokale autoverhuurmaatschappij.
Ben je niet tevreden met de kamer? Maak hiervan melding bij de receptie van het hotel of mocht er een reisleider aanwezig zijn, neem dan met die persoon contact op. Zij kunnen samen met jou naar een oplossing kijken. Kom je er op locatie niet samen uit dan dien je ter plaatse schriftelijk een klacht op te stellen met je reisleider. Deze kan dan bij thuiskomst ingediend worden. Neem hiervoor contact met ons op.
Ben je ter plaatse overboekt dan is dit heel vervelend. Ben je niet tevreden met het alternatief dan kun je dit melden bij de reisleiding. Is de reisleiding niet ter plaatse bel dan het noodnummer van de reisorganisatie. Deze vind je terug in de reispapieren. Kijk samen met de reisleiding en/of reisorganisatie naar een oplossing. Komen jullie er niet uit en is een gelijkwaardig alternatief niet mogelijk? Neem dan contact op met de medewerkers van Travel Store. Laat ten alle tijde een klachtenrapport opstellen met de eventuele klachten zodat deze bij thuiskomst ingediend kunnen worden.
Is je vlucht vertraagd dan heb je misschien wel recht op vergoeding. Bij Travel Store zoeken we dit graag voor je uit. Ook helpen we je bij het indienen van de claim richting de desbetreffende reisorganisie of airline. Wil je hier meer informatie over neem dan contact met ons op.
Inchecken & stoelreservering
Je kunt bij veel vluchten al vooraf een stoelreservering maken of online in checken. Dit is per luchtvaartmaatschappij verschillend of dit mogelijk is en op welke termijn, neem hiervoor contact op met één van onze Travel Stores.
Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen is het mogelijk om vooraf een stoelreservering te maken. Soms kan dit kosteloos, maar meestal worden hier kosten voor berekend. Een stoel kan gereserveerd worden via de website van de luchtvaartmaatschappij. Hiervoor heb je het reserveringsnummer of ticketnummer nodig. De benodigde gegevens vind je o.a. terug op de reispapieren die je ca. 10 dagen voor vertrek van ons ontvangt. Indien gewenst helpen wij je graag met het maken van een stoelreservering. Neem hiervoor contact met ons op.
Over Travel Store
Ben je woonachtig in België dan kun je ons bereiken via het telefoonnummer: 03 808 09 63. Ben je woonachtig in een ander land? Bel dan 0031 - 183 666 777
Travel Store is een online reisbureau oftewel jouw boekingskantoor. Wij bemiddelen bij de vakantie tussen jou en de reisorganisatie, maar wat is een reisorganisatie nu precies? De reisorganisatie is de organisatie die de reizen inkoopt en uitvoert. Zij zijn de verantwoordelijke partij voor de samenstelling, uitvoering en kwaliteit van je vakantie.
Reisdocumenten
Met de Nederlandse Identiteitskaart (NIK) kan worden gereisd naar alle landen die lid zijn van de Europese Unie. Voor een exact overzicht raden we je aan de website van Rijksoverheid te raadplegen.
Je paspoort of ID-kaart dient bij terugkomst nog geldig te zijn. Hoelang deze geldig dient te zijn, is afhankelijk van de bestemming.
In de volgende gevallen van beschadiging moet je een nieuw reisdocument aanvragen:
Je kunt je paspoort of identiteitskaart bij je gemeente inleveren en vervangen door een nieuwe. De kosten voor de aanvraag moet je zelf betalen.
Als je kind met of zonder jou naar het buitenland reist, moet het kind een geldig paspoort of identiteitskaart hebben.
Dit geldt voor elk land van bestemming, ongeacht de leeftijd van het kind.
Voor sommige bestemmingen dien je in het bezit te zijn van een visum. Voor de kosten en een overzicht van de bestemmingen waar je een visum voor nodig hebt, verwijzen wij je naar de website van de visumdienst.
De reispapieren worden circa 1 week voor vertrek toegestuurd.
Reisleiding
Tegenwoordig is er niet altijd meer standaard reisleiding aanwezig op de bestemming. Dit is afhankelijk van je geboekte reis en met welke reisorganisatie. In veel gevallen zijn zij alleen nog telefonisch bereikbaar raadpleeg hiervoor je reispapieren.
Transfers
Ga je met het vliegtuig op vakantie dan is de kans groot dat je een pakketreis boekt. Dit houdt in dat zowel vluchten, transfer en accommodatie in de prijs zijn inbegrepen. Toch wil het een enkele keer zo zijn dat er geen transfer is inbegrepen. Tijdens het boekingsproces wordt dit inzichtelijk gemaakt.
Benieuwd hoelang de transfertijd van het vliegveld naar de accommodatie is? Van de populairste bestemmingen hebben wij de transfertijden overzichtelijk op een rijtje gezet. Een overzicht vind je hier.
Verzekeringen
Wanneer je een reisverzekering afsluit ben je tijdens je reis verzekerd voor persoonlijke schade zoals ziekte en/ of ongeval of materiële schade zoals je bagage. Tevens heb je recht op hulp van de alarmcentrale. Indien je plotseling om dringende redenen terug naar huis moet ben je hier met een reisverzekering voor verzekerd. Travel Store werkt samen met Allianz Global Assistance, wil je een prijsopgave ontvangen neem dan contact met ons op.
Een annuleringsverzekering is een verzekering die de annuleringskosten (geheel of gedeeltelijk) dekt wanneer je de geboekte vakantie wegens omstandigheden dient te annuleren. Wij werken hiervoor samen met Allianz Global Assistance. Wil je een prijsopgave ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Het is inderdaad mogelijk om een reis en/ of annuleringsverzekering af te sluiten voor je vakantie. Tijdens de boekstappen krijg je de mogelijkheid om de verzekeringen toe te voegen. Travel Store werkt hiervoor samen met Allianz Global Assistance. Wil je een prijsopgave ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Heb je schade opgelopen tijdens je vakantie en ben je hiervoor verzekerd? Dan kun je dit melden bij de desbetreffende verzekeringsmaatschappij. Hiervoor dien je vaak en schadeformulier in te vullen. Kom je er niet helemaal uit? Travel Store kan je helpen.
Voor vertrek
Via onze website kun je leuke gadgets en reisboeken bestellen. Ga hiervoor naar onze webshop. Ook in onze verschillende Travel Stores kun je terecht voor leuke reisartikelen.
Wanneer je een boeking bij ons maakt ontvang je zo spoedig mogelijk van ons de inloggegevens van het online reisdossier. Kom je hier niet in of ondervindt je problemen neem dan contact op met ons. Wij kijken dan graag met je mee!
Neem hiervoor contact op met één van onze Travel Stores.
Voor je vakantie hebben wij onze reistips op een rijtje gezet!
Wijzigen / annuleren
Wil je de reis annuleren? Dat is mogelijk, alleen zitten hier vaak wel strenge voorwaarden aan vast. Het kan zomaar zijn dat je geen geld terugkrijgt of slechts een klein gedeelte. Wil je de annuleringsvoorwaarden weten of de reis definitief annuleren dan dienen wij hier schriftelijk /per e-mail een melding van te krijgen door de hoofdboeker. Graag ontvangen wij hierbij het boekingsnummer, de vertrekdatum en de reden van de annulering.
De annuleringsvoorwaarden die van toepassing zijn op je overeenkomst worden door de reisorganisator en/of reisdienstverlener vermeld. De hoogte van de annuleringskosten zijn over het algemeen afhankelijk van het tijdstip van boeking of opzegging en/of de voorwaarden van het inbegrepen vliegticket. Je wordt door ons voorafgaand aan de boeking gewezen op de voorwaarden van de reisorganisator en/of reisdienstverlener. Naast de door de reisorganisatie of dienstverlener in rekening gebrachte annuleringskosten brengen wij voor het annuleren van je boeking een bedrag in rekening om de annulering tot stand te brengen. Zie Travel Store voorwaarden ►
Je hebt net de reservering op de website bevestigd en dan kom je erachter dat er toch een verkeerde naam staat of dat deze niet correct is gespeld... Neem op de dag van boeking telefonisch of per e-mail contact met ons op. Er worden altijd kosten in rekening gebracht voor het wijzigen van gegevens in een reeds gemaakte boeking. Wat deze kosten zijn, is afhankelijk van de wijzigingskosten van de touroperator, dit is exclusief € 75 wijzigingskosten per wijziging van onze kant, welke altijd berekend worden.
Wil je iets aan de reis wijzigen dan moeten we gaan kijken of dit mogelijk is en welke kosten daaraan verbonden zijn. Neem voor het wijzigen van je reis contact met ons op en wij gaan kijken of dit mogelijk is. Voor het wijzigen van de reis berekenen wij € 75,00 wijzigingskosten. Tevens kan ook de reisorganisatie kosten vragen voor de gewenste wijziging. Alleen de hoofdboeker kan een wijziging in een boeking aanbrengen.
Wij vragen dit graag voor je na bij de betreffende reisorganisatie of dit mogelijk is en tegen welke prijs. Zodra dit mogelijk is nemen wij contact op met de hoofdboeker. De hoofdboeker zal hiervoor altijd akkoord moeten geven.
Staat de geboortedatum verkeerd op de bevestiging dan zal deze in de boeking ook niet correct staan. Wanneer het een baby, kind of senior betreft voor wie mogelijk een afwijkend tarief geldt, dien je per ommegaande en in ieder geval op de dag van boeking telefonisch of per e-mail contact op te nemen met onze reserveringsafdeling.
Er worden kosten in rekening gebracht voor het wijzigen van gegevens in een reeds gemaakte boeking. Wat deze kosten zijn, is afhankelijk van de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij, autoverhuurmaatschappij of reisorganisatie. Hiernaast berekenen wij € 75 wijzigingskosten.
Zoeken
Via de online zoek & boek module
Je kunt via de algemene zoekbalk zoeken op 'soort vakantie'. Bijvoorbeeld uitsluitend zonvakanties of all inclusive reizen. Je kunt ook zoeken op bestemming. Wil je zoeken in het aanbod van een bepaalde reisorganisatie of op alle vakanties met vertrek vanaf Rotterdam Airport? Ook dat kan! Gebruik hiervoor de extra filters.
Door middel van het aanvragen van een offerte
Veel van onze reizen staan op onze site. Wij bieden echter nog veel meer reizen aan, zoals cruises, rondreizen en groepsreizen. Vraag vrijblijvend en kosteloos een offerte aan. Je kunt het offerteformulier invullen en je ontvangt een uitgewerkte offerte. Uiteraard kun je ook telefonisch contact met onze reserveringsafdeling opnemen voor een uitgebreid advies.
Als je een specifieke accommodatie zoekt vermeld je in de zoekbalk de naam van het hotel of appartement. Je kunt het hotel aanklikken in de zoekbalk en je kunt met jouw wensen de prijs berekenen. Kom je er niet uit, neem contact op met één van onze Travel Stores en we kijken graag met je mee.
Kun je de gewenste accommodatie niet vinden op de website? De kans is groot dat we deze wel kunnen aanbieden. We zoeken dit graag voor je uit. Neem contact met ons op, geef je wensen door en dan gaan wij kijken of we de gewenste reis voor kunnen boeken.
In een groot aantal accommodaties bieden reisorganisaties voordeelkamers aan. Kamers voor een extra scherpe prijs! Alleen voor de snelle beslissers, want de voorraad is beperkt. De faciliteiten in deze voordeelkamers zijn in de meeste gevallen hetzelfde als die van het goedkoopst aangeboden kamertype in het betreffende verblijf, tenzij anders aangegeven. De ligging en uitstraling van deze kamers kunnen soms minder gunstig zijn dan van de 'standaard' kamers.
Ja, dat is zeker mogelijk. Nadat je op een prijs in de prijzentabel hebt geklikt, wordt de totaalprijs in de kassabon getoond. De totaalprijs die je te zien krijgt is de prijs waarvoor de reis op dit moment beschikbaar is. Als je doorgaat naar de volgende boekstap, kun je daar waar mogelijk het kamertype wijzigen. Verdeel vervolgens de juiste personen over de betreffende kamer(s) en klik op wijzigingen opslaan om de nieuwe totaalprijs te zien.
Ja, dat is zeker mogelijk. Nadat je op een prijs in de prijzentabel hebt geklikt, wordt de totaalprijs in de kassabon getoond. De totaalprijs die je te zien krijgt is de prijs waarvoor de reis op dit moment beschikbaar is. In de volgende boekstap heb je de mogelijkheid om de vlucht te wijzigen. Let op, er worden alleen vluchten getoond als deze beschikbaar zijn. Door te klikken op de gewenste vlucht en op wijzigen opslaan te klikken zal de nieuwe totaalprijs zichtbaar worden.
LG = Logies (alleen accommodatie)
LO = Logies & Ontbijt
HP = Halfpension
VP = Volpension
AI = All Inclusive
UA = Ultra Allinclusive
in de laatste boekstap heb je de mogelijkheid om een opmerking achter te laten. Let op; het is een preferentie, daar kunnen we helaas geen garanties op geven. Heb je al een reis bij ons geboekt en wil je nog een preferentie doorgeven neem hiervoor contact op met één van onze Travel Stores.
De prijs die getoond wordt in de kassabon is een totaalprijs. Soms kan het zijn dat je nog ter plaatse in het hotel toeristenbelasting/ resortfeex betaald, dit is per bestemming verschillend. Wanneer er nog andere kosten betaald dienen te worden bijvoorbeeld borg in het hotel wordt dit vermeld in de informatietekst van de reisorganisatie.
Onderin de kassabon wordt aangegeven welke reisorganisatie de reis uitvoert. Ook dien je akkoord te gaan met de voorwaarden van deze touroperator in de laatste boekstap.
Nee, de buitenlandse reisorganisaties hanteren eigen voorwaarden. Doordat zij niet in Nederland gevestigd zijn, is het niet mogelijk om lid te worden van ANVR en SGR. Dit is enkel voor Nederlandse reisorganisaties. Echter, doordat je boekt bij een SGR deelnemer, in dit geval Travel Store, heb je alsnog SGR-garantie op de boeking en wordt het risico van faillissement van de buitenlandse reisorganisator gedragen. Verkoop van buitenlandse reisorganisatoren die bij SGR een vrijstelling hebben verkregen is van dit risico uitgezonderd.
Welke reis- en boekingsvoorwaarden op jouw vakantie van toepassing zijn, wordt aangegeven in de laatste boekstap. Hier vind je alle voorwaarden.
De voorwaarden van de reisorganisatie lees je terug in de laatste boekstap.
Voer je de leeftijden van de reizigers in dan wordt altijd de actuele prijs berekend. Als er een korting met betrekking tot leeftijd van toepassing is, wordt deze dus direct verwerkt in de prijs. Het kan zijn dat de reisorganisatie dit niet altijd apart vermeld in de uitgebreide prijsopbouw.
Nadat je op een prijs in de prijzentabel hebt geklikt, wordt de actuele prijs en de beschikbaarheid bij de desbetreffende reisorganisatie opgevraagd. De prijs die getoond wordt in de kassabon is de actuele prijs. De genoemde prijzen in de tabel zijn inclusief kortingen en toeslagen. Het kan echter voorkomen dat de prijs in de prijzentabel niet overeenkomt met de prijs in de kassabon. In dit geval is de reissom gewijzigd.
Op de website staat slechts een deel van ons uitgebreide aanbod. De kans is dus heel groot dat wij de vakantie die je in gedachten hebt gewoon voor jou kunnen boeken. Benieuwd met wie we zoal samenwerken? Bekijk hier het overzicht van partners.
Soms kan het zo zijn dat wij de gewenste vakantie toch voor je kunnen boeken. Naast ons online aanbod hebben we namelijk nog vele andere systemen waar we aanbod en beschikbaarheid kunnen controleren. Neem hiervoor contact met ons op.
Travel Store maakt gebruik van cookies. Travel Store gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies.
Maak hieronder jouw keuze.
Standaard worden de volgende cookies gebruikt:
Als je kiest voor Aangepast worden de volgende cookies gebruikt:
We willen dat je ontspannen op vakantie kan. Als Corendon een geboekte pakketreis met vertrek vanaf 1 april 2021 moet annuleren, zal Travel Store de (aan)betaling, exclusief eventuele boekingskosten, terugvorderen bij Corendon. U kunt het bedrag dan binnen twee weken terugbetaald krijgen. Er zal dus geen voucher worden uitgegeven.
Hierbij gelden de volgende voorwaarden:
De Geld-Terug-Garantie geldt niet:
Omruilgarantie
Op boekingen gemaakt vanaf 12 november 2020 geldt een omruilgarantie tot 6 weken voor vertrek. Tot zes weken voor vertrek mag de reis kosteloos worden omgeboekt. Er dient wel € 50 wijzigingskosten betaald te worden aan Travel Store, dit i.v.m. het omzetten van de reis.
Liever meer flexibiliteit? Tegen een meerprijs van € 25 per persoon, maakt Corendon het mogelijk om je vakantie om te boeken tot 8 dagen voor vertrek. Voor meer informatie; neem contact met ons op.
Voorwaarden Eurocamp Garanties
Geld Terug Garantie
Als je vakantie niet door kan gaan vanwege het advies van de overheid om niet af te reizen, dan kun je kiezen voor een andere bestemming, een voucher of je krijg je geld retour.
Gratis Omboeken
Je kunt tot 1 dag voor vertrek kosteloos je vakantie omboeken naar één van onze campings, wanneer je door overheidsbeperkingen niet kunt afreizen. Tot 7 dagen voor aankomst mag je kosteloos omboeken ongeacht de reden. Er dient wel € 50 wijzigingskosten betaald te worden aan Travel Store, dit i.v.m. het omzetten van de reis.
Kosteloos annuleren
Wil je graag die populaire camping alvast reserveren, maar twijfel je nog over de huidige situatie? Geen zorgen. Boek je nu, dan kun je tot 1 maart 2021 nog kosteloos annuleren. Je ontvangt je aanbetaling weer retour. Eventuele boekingskosten uitgezonderd.
Lage aanbetaling van € 99
Bij Eurocamp hoef je slechts € 99 aan te betalen. Het resterende bedrag betaal je 8 weken voor vertrek. Mocht je vakantiebestemming een negatief reisadvies krijgen, dan mag je wachten met je restantbetaling tot 2weken voor vertrek.
DE VOORWAARDEN
1. BESTE PRIJSGARANTIE TOT 4 WEKEN VOOR VERTREK
Wij geloven in onze uitstekende prijs-kwaliteitverhouding! Daarom bieden wij tot 4 weken voor vertrek de beste prijsgarantie. Indien je tot 4 weken voor vertrek de geboekte reis bij een concurrent goedkoper kunt vinden, bieden wij de mogelijkheid om de prijs aan te passen. Neem hiervoor contact op met ons Service Center.
2. KOSTELOOS ANNULEREN EN OMBOEKEN TOT 14 DAGEN VOOR VERTREK
Je kunt tot 14 dagen voor vertrek kosteloos annuleren of omboeken naar een alternatief hotel of andere bestemming. Neem contact op met ons Service Center voor de voorwaarden.
3. GELD-TERUG-GARANTIE
Als je besluit tot 14 dagen voor aankomst kosteloos te annuleren, betalen wij het reeds betaalde bedrag terug. Wij geven geen vouchers uit!
Omboekgarantie tot 14 dagen voor vertrek
Annuleringsgarantie binnen 14 dagen voor vertrek
Repatriëringsgarantie bij wijziging reisadvies
Altijd de beste prijs
Voordelig extra beenruimte
Dit is een schatting van de extra kosten voor deze vluchten. Dit kan afwijken van de uiteindelijke prijs.
Bij deze reis is een transfer optioneel bij te boeken tijdens het boekingsproces.
Wil je deze vakantie later nog bekijken, doorsturen of op een ander apparaat de boeking voltooien, mail deze vakantie dan naar jezelf of een vriend.
Wil je deze vakantie later nog eens bekijken? Mail deze vakantie dan naar jezelf. Zo kun je later nog eens verdergaan waar je gebleven was.
Welkom bij Travel Store!
Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen maken wij gebruik van cookies. Van onszelf en derde partijen. Deze cookies vergroten het gebruiksgemak, maken aanbiedingen relevant en zorgen dat informatie van derden werkt. Wil je meer weten over de cookies? Lees het hier.