Je gebruikt op dit moment een verouderde browser die niet door onze website wordt ondersteund.
Wij raden je aan om onze website in een andere browser te openen.
Op deze manier ben je verzekerd van een beveiligde en goed functionerende website.
Travel Store logo
loader
×
Travel Store is lid van de SGR Travel Store is lid van de ANVR
0183-666777
Momenteel gesloten
Eleni, Travel Agent
Eleni
Travel Agent

Hulp of advies nodig?

×






De wereld aan reizen, maar nu even niet...

31 maart 2020

 

Beste reiziger,

In deze bizarre tijd vinden wij het erg belangrijk om jou goed te informeren over je vakantie. Hierbij geven we jou dan ook graag de laatste updates:

Mijn vakantie is geannuleerd
Inmiddels hebben wij alle klanten waarvan de reis is geannuleerd op de hoogte gebracht. Zodra een reisorganisatie met updates komt, brengen wij onze klanten persoonlijk op de hoogte. Is jouw reis geannuleerd dan krijg je van ons een persoonlijk Corona-voucher. Deze voucher vertegenwoordigt de waarde van de reeds betaalde reissom en is in te wisselen bij Travel Store.

Waarom een Corona-voucher?
De regeling betreffende de Corona-voucher is goedgekeurd door het Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Ministerie van Economische zaken, omdat in deze bijzondere omstandigheden niet van de reisorganisatie kan worden verwacht dat de reissom per omgaande terugbetaald wordt. Er zijn immers al betalingen gedaan aan hotel en luchtvaartmaatschappij.

Wanneer ontvang ik een Corona-voucher?
Zodra wij van de reisorganisatie de Corona-voucher hebben ontvangen, kunnen wij deze administratief verwerken en sturen we deze naar je toe. Het kan enkele weken duren voordat de reisorganisatie ons de voucher toestuurt. Houd er dus rekening mee dat de Corona-voucher een aantal weken op zich kan laten wachten. De afhandeling gaat op volgorde van de geannuleerde vertrekdatum.


Is je vakantie nog niet geannuleerd?
Heb je van ons nog niet vernomen dat jouw reis is geannuleerd? Wij vragen je om de situatie rustig af te wachten en de betaling vóór de genoemde termijn te voldoen. Je vindt de informatie over de betaling op de nota die je van ons hebt ontvangen. Wens je zelf de reis te annuleren, dan gelden de reguliere annuleringsvoorwaarden. De meeste reizen kunnen we op dit moment wel omboeken naar een latere datum.

Heb je nog vragen naar aanleiding van deze update? Neem gerust contact met ons op per e-mail, telefoon, chat of social media.

Nogmaals hartelijk dank voor je begrip en medewerking.
Zorg goed voor elkaar en blijf gezond.

-----------------------------------------------------------------------------

16-03-2020

Beste reiziger,

Wij verkeren als samenleving in een uitzonderlijke situatie waarbij elke dag anders is. Gelukkig zijn wij een gezond en flexibel bedrijf en kunnen we snel schakelen. En dat is nodig in deze tijd. Het coronavirus heeft inmiddels een enorme invloed op alles en iedereen. Dat dit voor de reisbranche een enorme impact heeft, zal niemand verbazen. Wij doen ons uiterste best om met volledige inzet van onze Travel Agents jou te informeren en adviseren.

Er is helaas geen algemene regel die voor iedereen en op alle reizen geldt. Daarom informeren we hierbij over situaties waarin reizigers kunnen verkeren en de acties daarop:

  1. Klanten die zich op dit moment op de vakantiebestemming bevinden, worden geïnformeerd als er sprake is van een aanpassing van de reis. Gaat het om een pakketreis dan neemt de touroperator ter plaatse contact met je op. In andere gevallen nemen wij contact met je op.
     
  2. Heb je als klant een vakantie gepland staan met vertrek t/m 31 maart 2020 dan ben je door ons geïnformeerd over de status van de vakantie en mogelijke omboek- en annuleringsmogelijkheden.
     
  3. Heb je als klant een vakantie gepland staan met vertrek in de maand april of mei dan vragen wij je geduld te hebben indien wij nog geen contact met je hebben opgenomen. Per reisorganisatie zijn de regels op dit moment verschillend. Wij nemen binnenkort contact met je op.
     
  4. Vertrek je in de maand juni of later? Op dit moment hebben de maatregelen geen invloed op jouw vakantie en gaan we er vanuit dat de reis doorgaat. We raden je in dit geval aan om de situatie af te wachten. Mocht de situatie veranderen dan nemen wij uiteraard contact met je op. 

We begrijpen de zorg en onzekerheid als je een vakantie later dit jaar gepland hebt staan. We attenderen je wel op de ANVR voorwaarden inzake de aan- en restantbetaling. Deze bedragen moeten ook door ons worden afgedragen, dus graag je medewerking om deze betalingen op tijd aan ons te voldoen. Bij het niet doorgaan van de reis wordt deze conform de ANVR voorwaarden afgehandeld.

We willen jou, als klant, bedanken dat je je vakantie aan ons toevertrouwt. In het verleden of voor een vertrek later dit jaar. We hebben elkaar nodig om het coronavirus op korte termijn te kunnen indammen, zodat we straks weer met elkaar kunnen genieten van al het moois dat deze wereld te bieden heeft.

Op onze website staan antwoorden op de meest gestelde vragen. Je leest ze hier ►
We proberen deze pagina continue bij te houden met de laatste ontwikkelingen.

Hartelijk dank voor je begrip en medewerking.

 

 

Welkom bij de Travel Store!

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen maken wij gebruik van cookies. Van onszelf en derde partijen. Deze cookies vergroten het gebruiksgemak, maken aanbiedingen relevant en zorgen dat informatie van derden werkt. Wil je meer weten over de cookies? Lees het hier.