Je gebruikt op dit moment een verouderde browser die niet door onze website wordt ondersteund.
Wij raden je aan om onze website in een andere browser te openen.
Op deze manier ben je verzekerd van een beveiligde en goed functionerende website.
Travel Store logo
loader
×
Travel Store is lid van de SGR Travel Store is lid van de ANVR
0183-666777
Momenteel gesloten
Eleni, Travel Agent
Eleni
Travel Agent

Hulp of advies nodig?

×






De wereld aan reizen, maar nu even niet...

18 mei 2020

 

Beste reiziger,

In deze bizarre tijd vinden wij het erg belangrijk om jou goed te informeren over je vakantie. Hierbij geven we jou dan ook graag de laatste updates:

Mijn vakantie is geannuleerd
Inmiddels hebben wij alle klanten waarvan de reis is geannuleerd op de hoogte gebracht. Zodra een reisorganisatie met updates komt, brengen wij onze klanten persoonlijk op de hoogte. Is jouw reis geannuleerd dan krijg je van ons een persoonlijk Corona-voucher. Deze voucher vertegenwoordigt de waarde van de reeds betaalde reissom en is in te wisselen bij Travel Store.

Waarom een Corona-voucher?
De regeling betreffende de Corona-voucher is goedgekeurd door het Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het Ministerie van Economische zaken, omdat in deze bijzondere omstandigheden niet van de reisorganisatie kan worden verwacht dat de reissom per omgaande terugbetaald wordt. Er zijn immers al betalingen gedaan aan hotel en luchtvaartmaatschappij.

Wanneer ontvang ik een Corona-voucher?
Zodra wij van de reisorganisatie de Corona-voucher hebben ontvangen, kunnen wij deze administratief verwerken en sturen we deze naar je toe. Het kan enkele weken duren voordat de reisorganisatie ons de voucher toestuurt. Houd er dus rekening mee dat de Corona-voucher een aantal weken op zich kan laten wachten. De afhandeling gaat op volgorde van de geannuleerde vertrekdatum.


Is je vakantie nog niet geannuleerd?
Heb je van ons nog niet vernomen dat jouw reis is geannuleerd? Wij vragen je om de situatie rustig af te wachten en de betaling vóór de genoemde termijn te voldoen. Je vindt de informatie over de betaling op de nota die je van ons hebt ontvangen. Wens je zelf de reis te annuleren, dan gelden de reguliere annuleringsvoorwaarden. De meeste reizen kunnen we op dit moment wel omboeken naar een latere datum.

Heb je nog vragen naar aanleiding van deze update? Neem gerust contact met ons op per e-mail, telefoon, chat of social media.

Of bekijk hier onze veelgestelde vragen. 

Nogmaals hartelijk dank voor je begrip en medewerking.
Zorg goed voor elkaar en blijf gezond.

 

 

 

 

Welkom bij de Travel Store!

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen maken wij gebruik van cookies. Van onszelf en derde partijen. Deze cookies vergroten het gebruiksgemak, maken aanbiedingen relevant en zorgen dat informatie van derden werkt. Wil je meer weten over de cookies? Lees het hier.