Je gebruikt op dit moment een verouderde browser die niet door onze website wordt ondersteund.
Wij raden je aan om onze website in een andere browser te openen.
Op deze manier ben je verzekerd van een beveiligde en goed functionerende website.
Travel Store logo
loader
×
Travel Store is lid van de SGR Travel Store is lid van de ANVR
0183-666777
Aantal wachtenden: 0
Eleni, Travel Agent
Eleni
Travel Agent

Hulp of advies nodig?

×






Coronavoucher verzilveren

Is jouw vakantie geannuleerd en heb je van ons een coronavoucher ontvangen? Dan kun je de voucher inwisselen op een nieuwe vakantie. Benieuwd hoe je dit doet?

STAP 1
De reisvoucher die je hebt ontvangen, bestaat uit reisonderdelen. Dit kan 1 reisonderdeel zijn, maar het kunnen er ook meerdere zijn. De leverancier bepaalt op welk aanbod je de voucher kunt inwisselen.

In onderstaand voorbeeld is de leverancier 'Travel Store'.
In dit geval mag je de voucher verzilveren op het gehele aanbod van Travel Store. Ga verder naar STAP 2.

In onderstaand voorbeeld zijn er meerdere reisonderdelen.
Hiervoor geldt dat er € 1789 besteedt dient te worden op een vakantie van Corendon. Daarnaast is er een tegoed van € 55 wat op het gehele aanbod van Travel Store ingewisseld kan worden. Ga verder naar STAP 3.

STAP 2
Is Travel Store de enige leverancier op de voucher dan kun je de voucher verzilveren op het gehele aanbod van Travel Store. Veel vakanties vind je op onze website, maar wij hebben nog veel meer. Benieuwd wat er allemaal mogelijk is? Neem contact op met onze Travel Agents. We helpen je graag verder.

Wil je een vakantie boeken op www.travelstore.nl vermeld dan in het opmerkingenveld in boekstap 4 het reisvoucher nummer. Deze staat vermeld op de reisvoucher. Boek je een vakantie via een Travel Store locatie? Toon dan je reisvoucher aan je Travel Agent.

STAP 3
Je hebt een voucher die bij een specifieke leverancier dient te worden ingewisseld.

Bekijk hier van welke leveranciers wij op www.travelstore.nl vakanties aanbieden. Niet alle vakanties zijn namelijk op onze website te boeken. Staat jouw leverancier hier niet tussen? Neem dan contact op met onze Travel Agents voor het verzilveren van de voucher of dien een aanvraag in via dit formulier.

Wordt de leverancier hier als partner genoemd? Dan kun je doorklikken naar het aanbod.

STAP 4
Ben je op de pagina van de accommodatie? Ga dan naar het veld 'touroperator'. Het komt vaak voor dat een accommodatie door meerdere leveranciers wordt aangeboden. In dit geval kun je op de accommodatiepagina de juiste touroperator selecteren zodat alleen van deze leverancier de prijzen worden opgehaald:

 

 

STAP 5
Controleer ook in de kassabon nogmaals of je een reis van de juiste leverancier hebt:

Let op: is de leverancier in de kassabon niet gelijk aan de leverancier op de voucher dan kunnen wij de voucher niet verwerken. De boeking wordt dan gezien als een nieuwe boeking.

STAP 6
Heb je je gewenste vakantie gevonden? In de kassabon tref je, vrij onderaan, een groene button met de tekst 'Wil je je coronavoucher verzilveren op deze reis? Klik hier ►'. Klik op deze button.

STAP 7
Vul het formulier in en stuur vervolgens je aanvraag in. Je aanvraag wordt tijdens kantooruren in behandeling genomen. Prijzen en beschikbaarheid zijn ten alle tijden onder voorbehoud van wijzigingen.

 

 

Welkom bij de Travel Store!

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen maken wij gebruik van cookies. Van onszelf en derde partijen. Deze cookies vergroten het gebruiksgemak, maken aanbiedingen relevant en zorgen dat informatie van derden werkt. Wil je meer weten over de cookies? Lees het hier.